Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

Aktualności szkolne

2025-10-03 18:21

REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

„PLAKAT PROMUJĄCY PRZESTRZEGANIE REGULAMINU UCZNIOWSKIEGO”

 

Organizator konkursu:

 

Samorząd Uczniowski przy Szkole Podstawowej im. F. Schornaka w Skórczu.

 

Przedmiot konkursu:

 

Wykonanie plakatu, który zachęci uczniów PSP Skórcz do przestrzegania regulaminu uczniowskiego.

 

Cele konkursu:

  • Zapoznanie uczniów ze szkolnym regulaminem uczniowskim.
  • Dbanie o bezpieczeństwo swoje i innych.
  • Promowanie właściwych wzorców zachowań.
  • Kształtowanie odpowiedzialności za swoje czyny.

 

Zasady konkursu:

 

  • Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII PSP w Skórczu.

 

  • Praca powinna być wykonana samodzielnie przez ucznia.

 

  • Format: A3; forma wykonania: praca płaska.

 

  • Technika wykonania: dowolna, np. rysunek lub mieszana, np. kolaż.

 

  • Plakat może zawierać hasło reklamowe (promujące przestrzeganie regulaminu uczniowskiego)

 

  • Do konkursu każdy uczestnik może złożyć tylko jedną pracę.

 

  • Pracę należy opatrzyć metryczką umieszczoną na odwrocie zawierającą: imię i nazwisko autora oraz klasę.

 

  • Pracy nie należy zwijać w rulon czy też składać.

 

  • Prace niezgodne z regulaminem nie będą oceniane.

 

  • Prace należy dostarczyć do 24.10.2025r. do opiekunów SU (klasy IV-VIII) lub do wychowawców klas (klasy I-III).

 

Rozstrzygnięcie konkursu:

 

  • Dostarczone na konkurs prace będą oceniane przez Szkolną Komisję Konkursową w dwóch kategoriach:

a)klasy I-III

b)klasy IV-VIII

  • W poszczególnych kategoriach Komisja Konkursowa nagrodzi dyplomem i nagrodą zwycięzców trzech miejsc (za zajęcie I miejsca, II miejsca i III miejsca)
  • Wszyscy uczestnicy otrzymają uwagi pozytywne.
  • Komisja Konkursowa przy ocenie prac będzie brała pod uwagę m.in. pomysłowość, estetykę, zgodność z tematem
  • Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły/Facebook-u szkoły.
  • Organizator nie zwraca otrzymanej pracy i jednocześnie zastrzega sobie prawo do publikowania pracy na stronie szkoły /Facebook-u szkoły oraz wywieszenia prac na terenie szkoły.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  • Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej szkoły.
  • Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją zasad konkursu.

 

Skórcz, 03.10.2025r.

S.U.

Dane kontaktowe

Zespół Szkół Publicznych w Skórczu
gen. Józefa Hallera 7A, 83-220 Skórcz, woj. pomorskie
tel.: 58 582 47 21
email: pspskorcz@skorcz.pl

NIP: 5921894377,

Newsletter

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.